Zamówienia złożone do 19.12.2017 włącznie zostaną wysłane najpóźniej 20.12.2017.
Business English. Marketing and advertising – książka i MP3

Business English. Marketing and advertising – książka i MP3
Nauka języka angielskiego w biznesie

Business English. Marketing and advertising – książka i MP3
Trzecia część serii biznesowego języka angielskiego, przeznaczonej dla odbiorców na poziomie średnim i zaawansowanym. Tematem tej części jest marketing po angielsku. Kurs pomaga w przygotowaniu się do egzaminów biznesowych Cambridge English: Business Higher i telc BE na poziomie zaawansowanym C1. Zestaw pozwala na opanowanie 300 nowych słów i zwrotów, zahaczających o tematy: marketing międzynarodowy i reklama w internecie.

Alice, właścicielka nowo powołanej do życia firmy i główna bohaterka serii kursów Business English, oraz jej pracownik David decydują się poświęcić więcej uwagi na działania marketingowe i wdrożenie nowoczesnych metod pozyskiwania nowych klientów. Jednocześnie firma stryja Alice uruchamia potężną kampanię promocyjną. W ten sposób w kursie wprowadzone są techniki i słownictwo związane z marketingiem i konkurencją na rynku. Dodatkowo brat Davida zostaje oszukany przez wspólnika i na podstawie tej sytuacji wprowadzone jest słownictwo z zakresu etyki biznesu. Doświadczenia głównej bohaterki są przedstawione w autentycznych dialogach i tekstach, które wprowadzają nowe słownictwo i zwroty biznesowe w naturalnym kontekście.
Elementy pakietu
Zawartość podręcznika
Tematy
Przykładowe słownictwo
  • Książka w formacie 13,5 x 19 cm, o objętości 128 stron
  • Nagrania MP3 wszystkich dialogów i tekstów
  • Demo kursu multimedialnego z pełną wersją programu SuperMemo na płycie CD-ROM.
  • Texts and dialogues – interesujące teksty i żywe dialogi pokazujące w kontekście znaczenie wyrazów i zwrotów biznesowych
  • Glossaries – około 300 nowych słów i zwrotów z zakresu języka biznesowego
  • Exercises – różnorodne ćwiczenia o rosnącym stopniu trudności, ułatwiające aktywne opanowanie słownictwa
  • Exam practice – zadania wspomagające przygotowanie się do egzaminów biznesowych Cambridge English: Business Higher
  • i telc BE
  • Language trivia – komentarze językowe i kulturowe
  • Dictionary – podręczny słownik obejmujący słownictwo całego kursu.
  • Zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
  • Reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
  • Handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
  • Zarządzanie marką (rozdział: Buidling a Brand)
  • Zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
  • Zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics).
  • eye-catching – noticeable, attention-grabbing
  • flyer – small promotional leaflet
  • attention-grabbing – noteworthy, fascinating
  • psychobabble – (pejorative) psychological jargon used in commercials
  • evoke – induce, bring to mind
  • reference point – basis for comparison
  • copycat – someone who copies the ideas of others
Elementy pakietu
  • Książka w formacie 13,5 x 19 cm, o objętości 128 stron
  • Nagrania MP3 wszystkich dialogów i tekstów
  • Demo kursu multimedialnego z pełną wersją programu SuperMemo na płycie CD-ROM.
Zawartość podręcznika
  • Texts and dialogues – interesujące teksty i żywe dialogi pokazujące w kontekście znaczenie wyrazów i zwrotów biznesowych
  • Glossaries – około 300 nowych słów i zwrotów z zakresu języka biznesowego
  • Exercises – różnorodne ćwiczenia o rosnącym stopniu trudności, ułatwiające aktywne opanowanie słownictwa
  • Exam practice – zadania wspomagające przygotowanie się do egzaminów biznesowych Cambridge English: Business Higher
  • i telc BE
  • Language trivia – komentarze językowe i kulturowe
  • Dictionary – podręczny słownik obejmujący słownictwo całego kursu.
Tematy
  • Zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
  • Reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
  • Handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
  • Zarządzanie marką (rozdział: Buidling a Brand)
  • Zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
  • Zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics).
Przykładowe słownictwo
  • eye-catching – noticeable, attention-grabbing
  • flyer – small promotional leaflet
  • attention-grabbing – noteworthy, fascinating
  • psychobabble – (pejorative) psychological jargon used in commercials
  • evoke – induce, bring to mind
  • reference point – basis for comparison
  • copycat – someone who copies the ideas of others

Dodatkowe materiały:

Przykładowe nagranie MP3
do odsłuchania

Plik pdf do pobrania

Wybierz wersję kursu
Paczkę nadamy w ciągu 1-3 dni
Produkt dostępny
Aktualne promocje
Przy zakupie powyżej 60 zł
Nagrania MP3 ze wszystkimi tekstami gratis