Zamówienia złożone do 19.12.2017 włącznie zostaną wysłane najpóźniej 20.12.2017.
Mój kod aktywacyjny niestety nie działa pomimo, że wpisuję go prawidłowo.

Proszę opisać szczegółowo problem podając wpisywany kod aktywacyjny i nazwę kursu. Maila z opisem proszę wysłać na adres: aktywacje@supermemo.pl

Jak zaktualizować kurs za pomocą kodu aktualizacyjnego?

Aby zaktualizować kurs za pomocą kodu aktualizacyjnego, należy kliknąć w menu opcję "Narzędzia->Sprawdź aktualizacje". Wówczas w oknie aktualizacji wyświetlona zostanie lista dostępnych aktualizacji, spośród których należy wybrać te, które chcemy zainstalować. Jeśli dana aktualizacja wymaga kodu, wyświetli się okno z opisem aktualizacji, w którym możemy wprowadzić posiadany kod (opcja "Wprowadź kod aktywacyjny") lub kupić kod, jeśli takiego jeszcze nie posiadamy (opcja "Kup").

Przy próbie aktywacji kursu otrzymuję błąd typu "System.Managment.ManagmentException"

Prosimy włączyć w systemie Windows usługę WMI (Windows Management Instrumentation) Instrumentacja Zarządzania Windows. Aby ją włączyć, należy kliknąć prawym klawiszem myszy na ikonie "Komputer"/"Mój Komputer", wybrać opcję "Zarządzanie", przejść do zakładki "Usługi i aplikacje->Usługi", odnaleźć usługę na liście, dwukronie kliknąć na jej nazwę i w oknie usługi uruchomić ją klikając opcję "Uruchom", ustawiając także jej opcję uruchamiania na automatyczną.

Czy mając 3 komputery A,B, C mogę zainstalować np. gramatykę i podstawowy na komputerach A i B, idiomy i kurs zaawansowany na komputerach B i C? Mam kurs Français Extrême.

Aktywacja produktu tym samym kluczem może być wykonana maksymalnie 2 razy, a ponieważ klucz ten jest taki sam dla wszystkich kursów w pakiecie, ich instalacji można dokonać w dowolnej konfiguracji na maksymalnie 2 stanowiskach.

Dodatkowo aktywacje można przenosić między różnymi komputerami (deaktywacja na jednym, aktywacja na innym), ale w każdym momencie aktywne mogą być maksymalnie dwie instalacje.

Podczas aktywacji kursu otrzymuję inforamcje o tym, iż podany kod został już wykorzystany - jak mam zainstalować kurs?

Dany kurs można zainstalować jednocześnie na max. 2 komputerach - jeśli istnieje konieczność instalacji na klejnym komputerze, należy wcześniej dezaktywować dany kurs na jednym z komputerów na którym jest ten kurs już zainstalowany.

Podczas aktywacji występuje komunikat o braku możliwości nawiązania połączenia z serwerem - jednak mój komputer ma dostęp do internetu i wszystko powinno działać.

Prosimy sprawdzić czy program SuperMemo UX nie jest blokowany przez reguły programów typu firewall/antywirus. Jeśli tak, należy zezwolić na komunikację programu SuperMemo UX z serwerem.

W moim pudełku z kursem nie ma kodu aktywacyjnego.

W pudełku DVD z kursem powinna być karteczka z kodem, jeśli jej nie ma prosimy zwrócić uwagę na fakt czy pudełko było wcześniej otwierane, oraz poprosić w sklepie wymianę tego egzemplarza na nowy nie noszący śladów użytkowania.

Jeśli zakupiono go w naszym sklepie - prosimy o przysłanie szczegółowych danych zamówienia dzięki czemu będziemy mogli udostępnić nowy kod dla tego produktu.