Zamówienia złożone do 19.12.2017 włącznie zostaną wysłane najpóźniej 20.12.2017.
Patch poprawiający błędy działaniu kursów Office'a 2007 na systemach 64 bitowych.

Poniższy patch poprawia błędy występujące np. w aplikacji Excel 2007. Między innymi, usuwa problemy z Flashem 64 bitowym.

Pobierz patch

Po pobraniu, należy zastąpić pliki zainstalowanej aplikacji, plikami z archiwum ZIP.

Jak ręcznie usunąć kurs z systemu?
Patch poprawiający błędy w aplikacji Say It Right 2.0

Poniższy patch poprawia błędy występujące w aplikacji Say It Right 2.0 . Między innymi, usuwa problemy podczas podawania kodu aktywacyjnego. Likwiduje błąd ze złym skalowaniem się okien w minimalnej rozdzielczości pod systemem Windows XP.

Pobierz patch

Po pobraniu, należy zastąpić pliki zainstalowanej aplikacji, plikami z archiwum ZIP.

Dlaczego w kursach z serii "Naucz się sam" na Windows XP/Vista/7 w wersjach 64bit nie są widoczne pewne elementy, a zamiast nich wyświetlane są puste ramki?

Aby te elementy były widoczne, należy najpierw zainstalować Adobe Flash Player, najlepiej wchodząc na stronę producenta http://get.adobe.com/flashplayer/ i pobierając stamtąd najnowszą wersję programu.

Uwaga: Instalację Flasha należy wykonać z poziomu Internet Explorera, instalacja z poziomy np. FireFoxa nie rozwiąże problemu.

Następnie trzeba nadpisać plik CourseExplorer.exe wersją pobraną tutaj: plik

Dlaczego w kursach serii "Naucz się sam" na Windows 7 nie są widoczne pewne elementy? (zamiast ich wyświetlane są puste ramki)?

Należy zainstalować Adobe Flash Player wchodząc przeglądarką Internet Explorer na stronę http://get.adobe.com/flashplayer/

Mam zainstalowany program Extreme English Intermediate. Przy uruchamianiu pokazuje się błąd "System. Invalid Cast Exception Specified cast is not valid" O co chodzi?

Problem ten został rozwiązany w aktualnie dostępnej wersji SuperMemo UX. Aby dokonać aktualizacji SuperMemo UX do najnowszej wersji, należy wybrać w menu "Narzędzia" opcję "Sprawdź aktualizację".
Po udanej aktualizacji problem ten nie powinien już występować.

W jaki sposób uaktualnić program? Przy próbie aktualizacji wyświetla się komunikat "Aby uaktualnić SuperMemo UX musisz mieć uprawnienia administratora".

Aby program mógł się uaktualnić należy uruchomić program SuperMemo UX z uprawnieniami administratora klikając na ikonę prawym klawiszem myszki i wybierając z menu kontekstowego opcję Uruchom jako administrator. System może zapytać się o hasło administratora lub tylko poprosić o akceptację wyboru.

Po uruchomieniu programu z uprawnieniami administratora należy z menu programu (u góry ekranu) wybrać opcję Narzędzia / Sprawdź aktualizacje i pobrać aktualizację. Tym razem aktualizacja powinna przejść bez problemu.

W nowszej wersji programu opcja ta została zautomatyzowana i program proponuje samodzielne ponowne uruchomienie się z uprawnieniami administratora i kontynuowanie procesu aktualizacji.

Podczas próby uruchomienia SuperMemo UX pojawia się błąd 'Aplikacja nie została prawidłowo zainicjowana'

Komunikat: 'Aplikacja nie została prawidłowo zainicjowana' świadczy o braku lub uszkodzeniu aplikacji Microsoft .NET.

Aby program mógł się prawidłowo uruchomić należy wykonać następujące czynności:

  • odinstalować SuperMemo UX
  • odinstalować Microsoft .NET Framework (w Panelu sterowania/Dodaj lub Usuń programy)
  • włożyć do napędu płytę z kursem SuperMemo - jeśli instalacja nie uruchomi się automatycznie to należy otworzyć plik autorun.exe, który znajduje się na CD-Rom.

Po tych czynnościach zainstalują się potrzebne aplikacje oraz kurs SuperMemo. Następnie będzie już można uruchomić SuperMemo UX.

Po uruchomieniu, utworzeniu nowego użytkownika i zalogowaniu pojawia się komunikat: "Access to the registry key (...) is denied. The application will be closed down."

Po uruchomieniu, utworzeniu nowego użytkownika i zalogowaniu pojawia się komunikat: "Access to the registry key 'HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/SuperMemo World/SuperMemo UX/Options' is denied. The application will be closed down." Program jest uruchamiany pod systemem Windows 2000 na koncie z uprawnieniami zwykłego użytkownika.

Aby program prawidłowo działał na koncie z uprawnieniami zwykłego użytkownika należy:

  • zainstalować program z poziomu konta administracyjnego,
  • nadal z poziomu konta administracyjnego uaktualnić program korzystając z opcji dostępnej w menu programu.

Po uaktualnieniu program powinien już prawidłowo działać na kontach z niższymi uprawnieniami niż administracyjne.

Na systemie Windows Vista aplikacja zaraz po uruchomieniu wyświetla błąd 'Nastąpiła próba wykonania nieautoryzowanej operacji'.

Jest to problem związany z automatyczną aktualizacją aplikacji, która zostaje zablokowana przez system. Szczegółowy opis instalacji i rozwiązywania problemów z działaniem aplikacji SuperMemo UX na systemach Windows Vista znajduje się na osobnej stronie

Strony