Zamówienia złożone do 19.12.2017 włącznie zostaną wysłane najpóźniej 20.12.2017.
Czy kursy, w wersji do pobrania, potrzebują do instalacji w komputerze napedu DVD?

Wersja do downloadu nie wymaga napędu DVD podczas instalacji kursów.

Dlaczego po wypełnieniu formularza z danymi do wysyłki i naciśnięciu przycisku "Przeglądaj zamówienie" wyskakują błędy i nic się nie dzieje?

Są 2 możliwości pojawiania się tego błędu:

  1. Obsługa skryptów JavaScript jest wyłączona w opcjach przeglądarki co powoduje niepoprawne działanie procesu zakupu.
    Należy włączyć obsługę JavaScript i spróbować ponownie.
  2. Jeśli obsługa skryptów jest włączona, najprawdopodobniej jedno z wymaganych pól formularza zostało niewypełnione, bądź koszta przesyłki nie zostały policzone.
Chciałabym dowiedzieć się jakie są koszty przesyłki przy zamówieniu programu.

Koszty wysyłki są uzależnione od cennika Poczty Polskiej i wynoszą odpowiednio:

  • na terenie Polski: 10 zł.
  • Przy zamówieniu na kwotę powyżej 60zł koszty przesyłki pokrywa SuperMemo World sp. z o.o.

  • kraje sąsiadujące: 16 - 60zł
  • pozostałe kraje: 70 - 100zł
Chcę zapłacić kartą Visa Electron, ale ciągle otrzymuję komunikat brak autoryzacji.

W większości przypadków karta Visa Electron nie jest kartą płatniczą umożliwiającą robienie zakupów przez Internet. Tylko wybrane banki oferują taką możliwość. Prosimy skontaktować się ze swoim bankiem i zapytać o możliwość uaktywnienia karty Visa Electron jako karty płatniczej.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione produkty?

Obecnie dostępne są dwa rodzaje płatności - za pobraniem oraz przelewem na konto. Wkrótce otwarte zostaną również kanały płatności PalPay oraz za pomocą serwisu platności.pl.

Dlaczego przy zakupie muszę podawać swoje dane osobowe?

Dane osobowe są przechowywane w bazie danych SuperMemo na potrzeby realizacji zamówienia. Są one niezbędne do wystawienia faktury na zakupione produkty, jak i do ewentualnego kontaktu w przypadku problemów z zamówieniem.

Wybrałam jeden produkt, ale chciałabym dodać do koszyka także kilka innych. Jak to zrobić?

Opcja kontynuuj zakupy umożliwia powrót do sklepu i wybór innych produktów do koszyka.

Nie mogę założyć konta w sklepie. Otrzymałem informację, że konto o podanym adresie już istnieje.

Nasz sklep internetowy nie pozwala zakładać wielu kont, na ten sam adres e-mailowy. Proszę skorzystać z opcji przypominania hasła lub podać inny adres e-mail przy zakładaniu konta.

Chcę kupić pakiet kursów, ale nie posiadam konta w sklepie. Gdzie mogę je założyć?

Konto w razie potrzeby zostanie automatycznie założone podczas składania zamówienia w sklepie.